Proč jsou sociální sítě důležité

Sociální sítě se v poslední době staly nezbytnou součástí každodenního života pro většinu lidí po celém světě. Ať už používáme Facebook, Instagram, Twitter nebo jinou platformu, sociální sítě jsou pro mnoho lidí zdrojem informací, zábavy a spojení s lidmi. Pro realitní makléře jsou sociální sítě jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů.

Komunikace se zákazníky

Jedním z největších přínosů sociálních sítí je možnost přímé komunikace s koncovými zákazníky. Zpětná vazba na tvou práci je velice důležitá. Nicméně je někdy třeba brát anonymní názory s rezervou. Velkou výhodou je přímá komunikace v podobě odpovědí na otázky a problémy klientů. Tímto docílíš osobního přístupu, který nakonec nejvíce prodává. Častokrát zajistí loajalitu a zlepší zkušeností klientů s naším jménem.

Zvýšení povědomí

Dalším důležitým faktorem je zvýšení povědomí. Díky sociální sítím oslovíš velké množství lidí, kteří by se jinak o tobě nemuseli dozvědět. Sdílení zajímavých a kreativních příspěvků může také zvýšit interakce a angažovanost u potencionálních klientů. Jen pozor na pisálky, kteří tvoji službu nikdy nekoupili a pravděpodobně ani nekoupí.

Snížení nákladů

Sociální sítě ve většině případů sníží náklady na marketing, pokud vůbec nějaké máš. Většina sociálních platforem nabízí vytváření bezplatných účtů, kde je možné sdílet tvé projekty bez nutnosti platit za reklamu. Pokud se rozhodneš zaplatit za reklamu, cílená reklama na sociálních sítích může být velmi efektivní. I po nákladové stránce. Jen je potřeba vědět co děláš, ale s tím ti pomůžeme my.

Konkurenční výhoda

Pokud podnikatelé využívají sociální sítě, mají výhodu před konkurencí, která je nevyužívá. Můžeš prostřednictvím sociálních sítí konkurovat velkým společnostem a ukrojit si větší část koláče. Jen si to nepředstavuj jako Hurvínek válku. Těžko se ze dne na den staneš leaderem trhu. Častokrát to chce dost úsilí, ale nakonec to stojí za to.

Zvýšení návštěvnosti webu

Sociální sítě mohou být skvělým prostředníkem mezi zákazníkem a webovými stránkami, kde prezentuješ vlastní službu či produkt. Častokrát potenciální zákazník projde velice širokým funnelem, ale pokud oslovíš velikou část lidí, máš více než jasné, že alespoň jeden z nich klikne na tlačítko koupit.

Posílení brandingu

Posílení brandingu je další důležitou věcí, na kterou nesmíme zapomenout. Přeci jen zde prezentuješ vlastní jméno a buduješ si tak povědomí o něm. Mnoho lidí dnes vyhledává na sociálních sítích a pokud tě zde nenajdou, pravděpodobně půjdou jinam.

Získání přehledu

Sociální sítě také umožňují získat přehled o tom, co dělá konkurence dobře či špatně. Můžeš sledovat, jaké typy příspěvků mají největší interakce a jaké druhy obsahu nejsou příliš populární. Dej si však pozor na to, abys nezačal dělat to samé co konkurence, to pouze uškodí. Chceš se odlišit, nikoliv napodobit.

Pokud ti jde o prodej či akvizici nemovitosti, sociální sítě jsou pro tebe velice důležité. Obzvlášť pokud nejsi multimiliardový konglomerát. A pravděpodobně i ten právě tohle řeší na denní bázi. V dnešní uspěchané digitální době jsou sociální sítě součástí marketingové strategie jakéhokoliv podnikatele. Ať stříhají vlasy, staví baráky, nebo nabízí investiční služby. Měl bys část své pozornosti upnout tímto směrem. Pokud máš správně nastavenou strategii dokážeš dosáhnout úspěchu a růstu podnikání poměrně jednoduše. S tímto se snažíme v Reality Digital pomoci.

Ulehčujeme realitním makléřům a jejich klientům život.

Copyright @ 2024 Reality Digital